Forex Mp3


Forex Audio Book Hier is ons gratis MP3 forex klank opleiding biblioteek vir forex handelaars en ons kliënte om aanlyn op hul rekenaar of mobiele toestel gratis te luister. Dit is die klank boek weergawe van ons 35 les pakket en ook ons ​​beginners kursus. Die hersiening van hierdie audio moet bekend is om die leer-kurwe te verbeter en maak dit makliker om ons daaglikse handel planne en lewende handel seine te verstaan. Hierdie audio is soos 'n klank boek wat na jou toe terug gelees onverkorte in CD-kwaliteit 128 kbps. Die geskrewe teks van elke klank is beskikbaar in ons forex lesse opleiding pakket, en ook ons ​​forex beginners kursus. Die geskrewe teks sal jou toelaat om saam te volg en kyk na die beelde en illustrasies terwyl jy luister. Ons het ook die geskrewe lesse en 'n video-biblioteek, maar bied ons hierdie audio vir handelaars wat die klank format. Forex Trading Sukses verkry die ingesteldheid wat nodig is vir sukses op die forex mark met hierdie grond-breaking subliminale klank album verkies jy teenstrydig in jou forex ambagte is jy 'n senuwee-handelaar Doen jou emosies die oorhand kry jy of oorneem van logika soms Sommige mense maak duisende op die forex mark daaglikse, baie leef 'n miljoenêr lewenstyl selfs Daar is geld te maak, maar hoekom is dit dat slegs 'n minderheid in staat is om hierdie vlak te kry wat hulle maak konsekwent wins algeheel en dit lyk asof hulle natuurlike. Die enigste verskil tussen hulle en jy is nie in intelligensie, of 'n natuurlike gebore forex talent, maar in jou gedagtes - jou oortuigings, denkwyses, en denkpatrone. Hulle is vol vertroue in hulself en in hul ambagte. Hulle hou 'n kalm gemoed en handel rasioneel. Hulle handel konsekwent of die bedrag is klein of in die 1000. Hulle bepaal die betrokke risiko's, en die potensiaal vir wins, en handel volgens dieselfde formule maak nie saak wat nie - hulle weet die wins wat hulle wil maak, en weet wanneer om hul verliese te sny. Terwyl hulle gedagtes heeltemal geestelik is bedraad vir sukses op die forex mark. jy dalk meer huiwerig, un-vertroue, senuweeagtig, teenstrydig en laat jou emosies gee jou besluite. Dit subliminale klank album sal jou gedagtes ReWire van binne na buite te wakker in jou presies dieselfde ingesteldheid gedeel deur suksesvolle en winsgewende forex handelaars. Jy sal: Word meer gedissiplineerd en geduldig in alle areas van jou handel. Neem in inligting makliker en kry 'n beter begrip van die buitelandse valuta mark. Neem 'n rasionele, beslissende benadering tot jou handel en hou 'n duidelike gedagte te alle tye te evalueer risiko akkuraat en met 'n logiese verstand. Meer konsekwent in jou forex. Ontspan en voel meer selfvertroue in jou forex vermoë. Uiteindelik hierdie album sal wakker in jou die ingesteldheid gedeel deur suksesvolle forex handelaars, en hoe meer jy begin om te dink op hierdie manier hoe meer suksesvol jy sal wees. Hou op om foute te maak, stop om geld te verloor, ReWire jou gedagtes vir forex sukses met hierdie album vandag en een van die min wat massiewe bedrae geld te maak uit die forex mark Script Gebruik in Forex Trading Sukses Subliminale Recording Ek is 'n suksesvolle forex handelaar Ek maak konsekwent wins op die forex mark Ek is vol vertroue in my forex vermoë ek gedissiplineerd, pasiënt en gefokus te alle tye wanneer die handel ek bly kalm en ontspanne te alle tye wanneer handel ek 'n duidelike gedagte te hou ten alle tye ek 'n rasionele en logiese benadering tot forex Ek handel logies en vry van emosionele band Ek is gemaklik en vol vertroue, terwyl handel Ek het 'n volledige begrip van die forex mark is ek voortdurend uit te brei my forex kennis mark forex kom natuurlik vir my ek bepaal risiko akkuraat ek altyd doen deeglike navorsing het ek natuurlik bepaal wins punte en stop verlies punte akkuraat Ek neem 'n professionele benadering tot handel te alle tye Ek is vol vertroue in my forex vermoëns Ek sal my eie sukses op die forex mark te skep Kry jou gratis diep Kalm Album Sluit meer as 30,000 mense wat het reeds ervaar die voordele van hierdie wonderlike album Verwante Albums lewenslange waarborg Quick Links inligting Ons CommunityForex Trading Verklarings wat 'n hoë vlak van finesse en vertroue deur die verkryging van die regte ingesteldheid vir forex met die hulp van hierdie kragtige plegtige verklarings mp3. Wil jy om dit te maak in die Forex mark Het jy agterkom dat jou strategie nie die geval blyk te werk te doen wat jy voortdurend vrees dat jy sal verloor nie, dat julle verkeerd is of dat jy sal mis nie uit op iets groot doen jou te help met die verkryging van die denkwyse van wil die mees suksesvolle Forex-handelaars wat jou die beste moontlike beginpunt in hierdie besigheid sal gee die mees algemene fout van Forex-handelaars is dat hulle dit nie sien die denkpatrone wat hulle inhibeer uit om geld te maak in die markte, sodat hulle werk hoef hulle vaststelling, en hou op soek na die perfekte stelsel wat nooit kom. Byvoorbeeld, as jou handel gaan in negatiewe terrein U kan vrees ervaar jy kan selfs ervaar dit net deur die plasing van 'n handelsmerk. Hierdie vrees word veroorsaak deur die negatiewe denkpatrone wat maak jy jouself en jou oordeel twyfel, en dit kan verlammende jy óf bang om op te tree wanneer jy moet raak, of jy die verkeerde aksie te neem, want jou oordeel kry vertroebel deur 'n emosie. As jy regtig wil om 'n suksesvolle Forex handelaar geword het, dan moet jy leer om kalm te wees in elke situasie, om net berekende risiko's te neem op grond van objektiewe analise van die situasie op die mark. Ja, jy moet die handel te leer, maar jy is nie in staat wees om hulle te bemeester solank jou gedagtes verkeerd is ingestel. Dit is hoekom ons hierdie plegtige verklarings album geskep het, te help om die gesonde ingesteldheid wat nodig is vir 'n suksesvolle Forex verhandeling te verkry. Die positiewe stellings oor dit sal enige negatiwiteit wat jou kan verhoed om 'n suksesvolle handelaar te bekamp en jou help om te verfyn jou vaardighede en om te glo in jouself. Wat om te verwag dat hierdie plegtige verklarings is ontwerp om: Maak jou heeltemal gefokus op die markte. Jou gees begin meer aandag aan alles wat verband hou met handel, sal jy meer georganiseerd in jou benadering tot die markte en jy sal altyd kyk na al die aspekte van 'n handelsmerk voordat jy besluit wat om volgende te doen. Verbeter jou selfvertroue. Die plegtige verklarings sal werk vir jou meer gedissiplineerd en geduldig te maak, sodat jy altyd sal seker wees van jou oordeel. As die resultate begin toon, sal jy meer en meer selfvertroue geword en 'n byna intuïtiewe gevoel van wat die beste plan van aksie te ontwikkel. Motiveer om jou vaardighede op te lei totdat jy perfeksie te bereik. Jy sal nie meer tevrede is met wat 'n gemiddelde handelaar sal jy wil meer te leer, om ondervinding en kennis uit te ruil met ander en om werklik te kry in die vloei van die markte. Laai hierdie album en stel die grondslag vir besig om 'n versigtige, kalm en professionele forex handelaar wat altyd in beheer en hou die maak van meer en meer geld uit die markte Present Tense Ek is 'n hoogs geskoolde forex handelaar Ek is 'n suksesvolle handelaar Ek kan voel die regte tyd om aksie te neem Ek is altyd bewus van die nuutste handel tendense Ek is 'n slim forex handelaar ek natuurlik ingeskakel-in die mark my kennis van die forex mark is hoogs ontwikkelde Ek weet hoe om 'n regverdige bedeling Ek glo in erken my vermoë om 'n successfulforex handelaar ek hoogs gedryf om te slaag op forex wees Toekomende tyd Ek sal 'n meester forex handelaar Ek sal my intuïsie vertrou wanneer valuta handel besluite wat ek sal voortgaan om uit te brei my forex kennis forex steeds makliker Ek sal bly wees kalmeer wanneer skielike veranderinge in die globale finansiële markte voorkom Profit van forex is besig om 'n normale deel van my lewe sal ek hou leer oor globale finansies om my verdienste verhoog Ek sal 'n hoogs suksesvolle forex handelaar Ek sal die ins en outs leer geword van valuta handel sal ek gefokus bly en bepaal nie saak wat natuurlike Gespanne forex kom natuurlik vir my Ek is lief vir forex Ek maak groot bedrae geld deur die handel geldeenheid my verstand is totaal gefokus op die daaropvolgende op forex Ek het 'n ferm greep op die mark-ekonomie en geldeenheid is interessant ek hoogs gefokus en bewus wanneer ambagte Ek weet wanneer om op te tree en wanneer om te wag geduldig Suksesvolle forex is 'n normale deel van my lewe Globale ekonomie is maklik om te verstaan ​​Kry jou gratis Self-Esteem Verklarings Album Sluit meer as 30,000 mense wat reeds die voordele van hierdie wonderlike album Verwante Albums geld terug waarborg Quick Links inligting Ons CommunityForex Strategieë ervaar Revealed ek teleurgesteld ek ander publikasies hier graag deur hierdie skrywer, veral inleidings om sake te doen in verskeie lande (en ek hou van die VSA een van die beste, maar ek leef hier). Ek sou nie noem dit volledig nie, maar hulle is kort en bekostigbaar, en 'n lekker begin. Ek vermoed dit was 'n vroeë werk. Die Engelse gebruike is soms vreemd, maar dit is nie die werklike probleem. Daar is 'n baie herhalende, oorbodig, 34you kan dit doen, 34 34but jy moet weet dat dit risky34 soort dinge wat gaan aan en aan sonder om werklik dissektering spesifieke risiko's vir my tevredenheid. Weer en weer hoor ons daar is massiewe geld in die mark, maar die meeste mense verloor hul geld daarin, so wees versigtig. 34Get goeie inligting en advice34 tik back-klap nie vir my sê wie of wat die regte soorte bronne is. Ek kry die implikasie dat die meeste mense hier gewaag is rou vleis vir die veel minder suksesvolle handelaars, maar nie persoonlik voel vol vertroue dat ek kon laasgenoemde, op grond van hierdie wees. Wil jy hierdie audioboek beveel aan 'n vriend As dit so is, waarom sou ek nie hierdie boek aanbeveel nie omdat dit is baie dun op werklike strategie. Ek voel die bos gelei Enige bykomende kommentaar eens Lees, verwyder itForex Verklarings te Begin jou dag 038 hou jou baie gedissiplineerd Daar is 'n epidemie van handelaars daar buite te evalueer hulself in 'n negatiewe manier, en it8217s 'n baie giftige ding om te doen. Negatiewe gedagtes sal hulself aan te bied in jou lyftaal, selfbeeld, houding, selfvertroue, en selfs jou persoonlikheid. In kort, negatiewe gedagtes-stelle te maak jy 'n baie ongelukkige persoon om rond te wees en 'n baie onstabiele persoon in die voorkant van die handel skerm. Positiewe denke is regtig krities met forex 8211 dit help jy bly op die wenpad en het die krag hoogs gedissiplineerde te bly. As you8217re voel 'n bietjie af in die dumps, it8217s tyd om ratte en verander van rigting sodat you8217re vorentoe beweeg in alle aspekte in jou handel reis skuif. Maar die vraag is: Hoe kry ons 'n vastrapplek met positiewe denke, en hou die momentum gaan in die regte rigting In hierdie les, ek wou jou bekendstel aan 'n daaglikse Forex plegtige verklarings, wat jy 'n baie kragtige instrument is om geestelik program 'n 8216forward dink gedagte-set8217 en om te help motiveer om 'n hoë 8216self evaluation8217 het. Daily plegtige verklarings is 'n kragtige sielkundige 8216hack8217 vir die kweek van sukses, en is voortdurend gebruik word deur self-made miljoenêrs. Neem hierdie plegtige verklarings en plaas dit iewers in die lig van jou handel lessenaar. Lees dit gereeld gedurende die dag, wanneer jy 'n selfbeeld hupstoot, of selfs 'n paar ekstra motivering gefokus en gedissiplineerd te bly nodig het. Verklarings Vir Beter Risikobestuur 8220I is 'n kenner geld bestuurder, en ek is altyd bereid om vir die unexpected8221 As 'n handelaar wat jy moet daarna streef om die beste geld bestuurder moontlik geword. Baie is van mening it8217s alles oor die strategie, maar that8217s verkeerde 8211 niks sal werk as jy die world8217s ergste risikobestuurder. Elke dag, kyk om jou te verbeter geld bestuursvaardighede en waar jy kan 'n voorsprong te kry. Jy sal altyd voordeel trek uit die verbetering hier. 8220I het 'n baie gesonde verhouding met geld 8211 Ek behandel geld met respek en hanteer dit met confidence8221 Eer jou handel verdienste 8211 'n paar handelaars handel winste te sien as 8216bonus8217 dobbel skyfies in plaas van om iets te bou op. Don8217t disrespek jou geld soos it8217s n weggooi item 8211 behandel jou handel rekening soos dit was 'n miljoen dollar handel fonds. Don8217t handel wanneer you8217re finansieel desperate of soek na Forex gebruik as 'n dobbel medium. 8220I is in beheer van my geld 8211 nie beheer me8221 Jy shouldn8217t laat 8216money8217 wees by die stuurwiel van jou handel reis, sal dit jou neem om die verkeerde omgewing. Ja, ons einddoel is om welgestelde van Forex geword, maar jy won8217t jou handel bestemming te bereik as you8217re té gefokus op geld. Kanaliseer jou energie op die verbetering van jou handel vaardighede en om energie in gebiede wat jy sal help om deur jou reis 8211 dan sal die geld vir jou natuurlik vloei. 8220I is altyd op soek na goeie opbrengs op belegging, nie net 'n vinnige dollar8221 Don8217t sien die mark soos 'n duif beskou 'n stampvol area as 'n geleentheid om af te haal stukkies vir die dag. Die mark produseer groter beweeg wat 'n baie hoë opbrengste lewer. Fokus op die langer 8216swings8217 in die mark te vang, en beweeg weg van die stresvolle pogings van optel broodkrummels. 8220I hou my verliese klein en my oorwinnings groot deur die gebruik van positiewe gerig risiko / beloning ratios8221 streef altyd groot terwyl jou risiko beheer. Deur die strewe om meer as wat jy die risiko uit jou ambagte te kry, sal jy strategies jouself voor te hou. Handelaars wat verliese wat oorweldig wenners te sien 'n wrede einde aan hulle handel reis het. Stick met ambagte wat kan terugkeer ten minste trippel wat jy waag, sodat jy bly voor 8211, selfs as jy verliese redelik gereeld ervaar. 8220When 'n handelsmerk is oop ek nie inmeng met it8221 Trades uitwerk beter as alleen gelaat. Dit is wanneer jy inmeng met jou poste wat jy skroef met die natuurlike orde van dinge. Die ingryping op jou ambagte is gewoonlik gebaseer af irrasionele emosionele gedrag en dit sal werk teen jou byna elke keer. Laat die mark neem die leisels keer you8217ve jou bestelling geplaas. Jy moet die uitslag van posisies laat dit binêre in die natuur Dit óf werk te wees of doesn8217t. Persoonlike verbetering Verklarings 8220I sal myself omring met 'n suksesvolle, positiewe people8221 Suksesvolle mense netwerk en omring hulself met ander sukses mense om 'n sirkel van lewendige positiwiteit te skep. Dit is 'n goeie manier om positiewe denke dring binne jou en het toegang tot die volmaakte mense vir leiding in die regte rigting, in die handel of in die lewe. Dit is een van die voordele van 'n oorlog kamer handelaar 8211 ons kletskamer is altyd gons met positiewe energie en suksesvolle handelaars help skyn die lig op diegene wat vas in die skadu met hulle handel. 8220I is altyd ten volle aanspreeklik vir my actions8221 As 'n handelaar, jy is die laaste verdediging vir enigiets wat gebeur op jou handel rekening. Jy is in die vlieëniers sitplek, die 8216captain8217 wat die einde besluit 8211 enigiets wat gebeur op jou rekening maak dit jou verantwoordelikheid. As dinge don8217t uitwerk soos jy bedoel, you8217ve het niemand om die blaam te gee aan. As jy of koop of verkoop van 'n instrument 8211 dan moet jy volle verantwoordelikheid te neem vir jou dade, of iemand wat jy aangeraai om al dan nie 8211 was dit jy wat gekies het om die raad te volg. 8220I Sal doen wat dit neem om te bereik my doelstellings, My Doelwitte amp My Vision8221 Wil jy jou eie baas te raak en leef forex voltydse It8217s wonderlik om hierdie drome en begeertes, maar nie baie sit in die poging om drome te draai in realiteit. Forex is 'n moeilike reis na 8211 you8217ve oorwin het om toegewyd en verbind vir dit om te werk. Doen wat jy kan om jouself 'n beter handelaar voortdurend hersien en raak vertroud met jou handel strategie, doen weer toets op die naweek, 'n netwerk met ander suksesvolle handelaars, en gebruik 'n handel tydskrif om jou swakhede te identifiseer, dan doen wat jy kan om te skakel al jou persoonlike duiwels. 8220I glo in my eie vermoëns. Elke dag van my lewe, kry ek 'n beter in wat ek do8221 Baie mense laat vaar doelwitte, want hulle is te groot. Stel kleiner 8216stepping stone8217 doelwitte wat jy kan gebruik om jou pad Leapfrog om jou einde spel. Don8217t vertoorn soseer oor forex foute wat jy maak, terwyl you8217re nuwe 8211 it8217s diegene wat leer uit wat didn8217t werk in die verlede wat 'n goeie grondslag vir 'n suksesvolle beurs in die toekoms te bou. Hoe meer skerm tyd wat jy kry met jou strategie, hoe beter sal jy na dit raak. Eenvoudige take soos nasien ondersteuning en weerstand wat verwarrend mag lyk op die eerste, sal uiteindelik 'n tweede natuur geword. Hou aan. 8220If Ek voel gestres 8211 Ek sal Myself verwyder uit die Trading Screen8221 Daar is geen twyfel dat Forex stresvolle tye 8211 veral as jy kan ly aan verliese kan wees. It8217s okay emosionele te kry, it8217s menslike natuur 8211 you8217re nie 'n robot, maar don8217t gooi die emosies terug in die mark waar hulle 'n baie skade kan doen. Wanneer you8217re ontsteld, dwing jouself weg van die skerm en gaan iets wat sal help verlig jou stres en angs te doen. Gaan na die gimnasium, hang saam met vriende, gaan party vir die nag, of stap die naaste berg vir 'n gevoel van prestasie. Verklarings te help om jou handel strategie 8220I sal nie prys te jaag, of verander my Trading Plan as ek 'n handel entry8221 gemis As jy 'n inskrywing sein, don8217t jaag prys styg of daal die kaarte mis. Jy can8217t 'n inskrywing te spyker af na die pit elke keer. Don8217t laat 8216the gevoel van die vermiste out8217 vloek jy dom dinge 8211 8220Signals is soos busse, is daar altyd 'n ander een coming8221 doen. 8220I sal slegs handel seine Ek verstaan, en won8217t enigiemand anders toelaat om my handel te manipuleer beliefs8221 Daar is baie te ingewikkeld handel stelsels daar buite. It8217s belangrik dat jy verstaan ​​jou handel stelsel en weet hoe dit genereer die koop of verkoop seine. As jy don8217t verstaan ​​jou handel stelsel, kan jy nooit 100 vertroue in wat you8217re doen. That8217s waarom prys aksie handel is so kragtig 8211 omdat jy toelaat dat die kandelaars kommunikeer om jou waar die markte wil gaan. 8220I sal nie toelaat dat die nuus kalender om me8221 Don8217t skrik laat ekonomiese vrystellings te skrik jy uit die handel 'n goeie sein. Die nuus kant van die saak is iets wat heeltemal buite jou beheer, en dit is altyd iets om daar te wees. As jy vermy die handel rondom al nuusberigte. dan sal jy net jouself te baie stadig, lae wisselvalligheid markte te beperk. Die uitsondering is natuurlik as jy weet dat daar 'n vrylating uit te kom dat you8217re sekere die mark sal skud heftig 8211 soos Nie Farm Payroll, of 'n FMOC verklaring van die Fed. 8220I Wet op wat die mark doen, eerder as wat ek dink dit 8216should8217 word doing8221 It8217s maklik om jou eie oortuigings te dwing op 'n grafiek en 8216override8217 in jou gedagtes wat die kaarte kommunikeer na jou toe. You8217re byna 100 sekere prys sal optrek, maar dit gaan voort om te daal 8211 en jy net 'n verlore posisie te hou, want jou persoonlike oortuigings jy arrogant verhoed verlaat. Laat die prys grafiek vertel waar dit wil gaan 8211 as jy glo prys wil 'n sekere rigting beweeg, that8217s fyn 8211, maar maak seker you8217re stop verlies is daar om jou uitroei as you8217re verkeerd. 8220Trade wat jy sien, nie wat jy think8221. 8220I ontwikkel en volg 'n bewese handel stelsel, en besef dat 'n mens slegte handel die system8221 Jy volg 'n handel stelsel wat jy glo in nie ontken, en jy verstaan ​​verliese voorkom in forex natuurlik. Daar is nie so iets soos 'n 100 wen koers 8211 'n paar maande te skep groot opbrengste, terwyl ander 'n verlies kan druk. Don8217t wees een van daardie handelaars wat woon op 'n slegte handel en beskou dit as 'n groot rooi vlag in hul system8230then hulle begin die verandering van die manier waarop hulle handel. Bly getrou aan jou handel stelsel en 'n konsekwente, dissipline handelaar. 8220I benadering wat handel dryf as 'n besigheid. Ek is strategiese en logiese in volgende my handel besigheid plan8221 Forex is 'n besigheid nie 'n wedstryd. Soos enige besigheid, is daar winste, verliese, belasting en ander koste wat daarmee gepaard gaan. Miskien vir die eerste keer in jou lewe wat jy moet dink en optree as 'n ware sake-eienaar. Behandel jou Forex besigheid ernstig 8211 verblyf georganiseer, volg jou plan, en jy sal beloon word. 8220I sal maak die lees van die prys kaarte so maklik as moontlik deur die behoud van my kaarte clean8221 It8217s maklik om te laat jou kaarte buite beheer, soos onkruid in beslag 'n pragtige tuin. Hou jou ondersteuning en weerstand vlakke 8216pruned8217 en op die mees relevante gebiede. Vermy die gebruik van aanwysers. veral as hulle neem 'n baie van grafiek ruimte. Hou jou kaarte so skoon as moontlik, sodat jy 'n skoon 8216read8217 op die markte en handel met duidelikheid kan kry. 8220I SAL ekstra versigtig en waaksaam wees wanneer die saak op MondayS8221 Let8217s face it 8211 Maandag prys aksie suig. Weekend gapings kan voorkom, wisselvalligheid is gewoonlik laag en baie breakouts gewoonlik beland besig om vals uit 8216money traps8217. Na afloop van die afwesigheid van die saak van die naweek, handelaars is té gretig om terug betrokke by die mark op 'n Maandag kry. Wees baie versigtig, want daar is selde 'n goeie prys beweeg aan die begin van die week. Verklarings vir verbeterde emosionele beheer 8220I sal bereik massiewe sukses as gevolg van my onbreekbare willpower8221 Geen persoonlike sukses, prestasies, of doelwitte nagekom word sonder selfdissipline. Jy het dit in jou om jou impulse, emosies, begeertes en gedrag te beheer. Jy sal nie toelaat dat ongelukkige gebeure, soos 'n handel te stop nie, of 'n gemis inskrywing prys overstuur jou dissipline. Visualiseer jouself wat kan gebeur as jou wilskrag is verswak, en die gevolge as jy 'n ongedissiplineerde handelaar geword. Nou draai jou denkproses rond en visualiseer jou einddoel en hoe om gedissiplineerd sal daar jy neem. 8220I sal doen wat ek kan doen om my geestelike amp emosionele health8221 verbeter meeste handelaars eens dat die geestelike aspek van die saak is die belangrikste van alles, maar hulle het 'n minimale energie in die verbetering van dit. Maar you8217re vasbeslote om alle aspekte van jou handel te verbeter en you8217re reeds om 'n positiewe stap vir lees today8217s plegtige verklarings. Hier is wat motiveer jou en wat jou slegte snellers is 8211 soek die brande te blus. Verwyder versoekings en bou 'n roetine wat jou help om die hoogste vlakke van selfbeheersing in stand te hou. Dit kan so eenvoudig wees soos die beperking van jou mark tjeks om een ​​of twee periodes per dag 8211 soos die New York naby en die Londense oop wees. 8220Exercising selfbeheersing gee my 'n geweldige gevoel van accomplishment8221 selfbeheer is wanneer 'n koppie koek geplaas word in die voorkant van jou in die middel van 'n harde dieet. Of jy nou daarvan hou of nie, sal die Forex mark wat jy emosionele van tyd tot tyd te maak, ongeag van jou ervaring vlak. It8217s hoe jy jouself komponeer tydens emosioneel uitdagende tye wat sal bepaal hoe suksesvol jy is as 'n handelaar. Prys kan ingegaan teen jou, maar jy jou handel te hou en vas te hou met die plan. In die meeste gevalle as jy dissipline gebly het, kon die handel uitwerk soos bedoel en jy sal 'n geweldige gevoel van vervulling voel vir die vashou met die plan. 8220I verstaan ​​Forex Trading is 'n Personal Improvement Journey en ek het wat dit verg om die Course8221 mees volledige van ons begin as 'n forex mislukking 8211 en that8217s niks om oor skaam te wees nie. Niks in die lewe berei ons vir dit wat die mark gooi by ons. Mislukking is deel van die leerproses 8211 maar it8217s diegene wat mislukkings te omskep in 'n positiewe en leer uit hulle wat die sukses ladder8217 8216climb. Einstein haal, 8220if jy aanhou om jou foute te herhaal en verwag dieselfde resultate 8211 you8217re insane8221. Vorentoe beweeg Nadat jy deur hierdie plegtige verklarings, moet jy reeds voel opgehef, bemagtig en gereed om die uitdagings van forex verower. Hierdie plegtige verklarings is 'n goeie manier om jou dag te begin, of help jy haal as you8217re gevoel af. As jy woon op negatiewe gedagtes. met verloop van tyd word hulle negatiewe plegtige verklarings en sal afbreek nie net in jou handel, maar in elke aspek van jou dag tot dag lewe. As jy jouself sien, in jou gedagtes, as 'n selfversekerde, suksesvolle handelaar as jy voortdurend visualiseer jouself as wat, sal jy besef dat Om bloot 8211 ten einde 'n suksesvolle handelaar word, moet jy dink jy is 'n suksesvolle handelaar As jy begin jou handel dae gebruik van die krag van positiewe denke en die bevordering van 'n positiewe uitkyk op die lewe, jy is in die beste posisie om te slaag. Wat jy dink van jouself sal altyd duidelik in hoe jy optree, en hef aan jou wilskrag om jou doelwitte te bereik en drome na te jaag. Jy kan skepties wees, maar probeer druk uit jou gunsteling plegtige verklarings van hierdie artikel 8211 of selfs 'n Google-soektog vir 'n paar meer. Post dit iewers naby jou handel lessenaar sodat jy gereeld oor hulle kan lees. Bookmark hierdie artikel en gee dit 'n lees oor ten minste een keer per week by jou positiewe gesindheid 8216at volle charge8217 hou. Ek hoop jy het gevind dat hierdie artikel nuttig. Laat asseblief jou terugvoer, of 'n bevestiging jy wil om te deel met ander handelaars in die kommentaar hieronder. Bly positief en vol vertroue, sterkte op die kaarte vir hierdie week Het jy geniet hierdie artikel Dit sou baie vir my beteken as jy kan deel dit asseblief ook jou gedagtes te laat in die kommentaar afdeling hieronder

Comments

Popular posts from this blog

Dag Trading Leidende Aanwysers

George Kleinman Bewegende Gemiddeldes

Drie Bewegende Gemiddelde Backtest